Höst

Morgondimma över Umeälven
 
September startade med hyfsat fint väder. Hög klar luft och fint väder. På morgnarna kylig luft som värms upp av solen på dagen. Höst.
 
Under veckan som gått har jag skördat in både squash och sparris, tagit upp det mesta av potatisen och fortfarande kan jag plocka hallon i min täppa. Rödbetor och lite potatis ligger kvar i backen och jag hade nog tänkt låta det vara till nästa helg.
 
Idag regnar det och temperaturen är runt 10 grader, mindre skönt ute alltså... Det är fredag och jag har min lediga dag. På ett sätt känns det lite skönt att inte behöva välja aktivitet idag. Vädret styr liksom bort kolonilotten och jag kan ägna mig åt helt andra saker med gott samvete.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0