Nedräkning

Bara en dag kvar till efterlängtad ledighet. Vädret är trist just nu. Det spöregnar och är kallt, bara 12 grader varmt ute. Det känns som om sommaren aldrig riktigt kommer igång. Vi har visserligen haft fina dagar med både sol och värme...men kylan har dominerat hela maj och nu snart hela juni.
jaja. Men semester ska jag ha och jag får väl ägna mig åt det jag tänkt ändå...ja kanske inte havet känns så aktuellt men det andra blir bra.
Avslutningarna har löst av varandra. Skolorna har slutat och idag tog Johanna examen från Trädgårdsutbildningen. Bra jobbat!  I söndags var det även avslutning på ridskolan. Det känns lite ovant att få ledigt varje söndag...men välbehövligt det med. Även om jag vet att hästtjejen gärna hade sluppit sommarlov från just den delen.
 
Tänk vad fort det har gått. Från liten hästtjej till stor. Den tredje terminen avslutades med hoppning och uteridning. Roligt var det och vädret var faktiskt på topp. Soligt och riktigt varmt.
Läste precis väderprognosen för Midsommarafton. Känns inte så upplyftande direkt. Men midsommar ska firas såklart, det hör liksom till..trots regn, kyla och snålblåst.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0