Söndag

Ja då var det söndag och min sista semesterdag för denna gång. Det finns inte så mycket att säga om det förutom att vädret inte varit på topp och att jag aldrig mer kommer att ta ut större delen av semestern denna period. Hellre sparar jag veckor till hösten. Men det har trots allt varit skönt att vara ledig. Jag känner mig avslappnad och hoppas att få behålla den känslan ett tag framöver. Jag har gjort det jag velat, läst mycket böcker och tillbringat en hel del tid på kolonilotten. Träffat familj och vänner och varit ute mycket oavsett väder och vind. Nu hoppas jag på mer sol och värme resten av sommaren, även om man jobbar så finns det ju mycket tid över av dygnet där man kan få njuta av sommaren.
På kolonilotten växer det bara fint och nu är det mest bara att vänta på att jordgubbar och allt det andra ska mogna så man kan fä ta tillvara på allt gott. På balkongen mognar mina tomater vartefter. Trots den lätt kylslagna temperaturen så har det vuxit förvånansvärt bra. Det känns ju fint.
 
 
Resten av söndagen förbereder jag mig inför veckans första arbetsdag. Mentalt.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0