Lördag

Denna lördag i slutet av februari bjöd på sol och blåst och faktiskt lite vårkänsla då man nu kan känna hur solen värmer mot ansiktet..helt fantastiskt. Den här lördagen sprack även mitt nästan sockerfria leverne då jag tryckt i mig lösviktsgodis för första gången sedan november... Jaja, även solen har fläckar minsann. Det var gott och sött och jag somnade nästan i fåtöljen efteråt.. Var det värt det undrar ni säkert? Nej definitivt inte även om det för stunden var riktigt njutbart..
Nåja. Nu vet jag det och kommer att återgå till vardagen igen...lite mindre sockerfri men med en ambition att ta nya tag och inte falla för frestelsen att närma mig lösviktsgodiset igen.
Frukt är gott. Och nyttigare.
 
Ikväll är det Mellon igen...jag har inte njutit alls av det hittills...jag tycker att delar av programledartrion är värdelös och låtarna hittills har varit katastrofala...med vissa undantag. Ikväll ska jag ändå sätta mig framför tv´n och hoppas på att det just ikväll levereras något som inte innebär att jag måste plocka fram skämskudden. Häller tummen för Skellefteå ikväll.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0