Dagarna rusar fram..

...och själv befinner jag mig i sirap...
Trött och seg med siktet inställt på nästa ledighet. Mellandagarna. Alla bäckar små...
Jag har ingen julstress, det var länge sedan jag kände något sådant... Tvärtom ser jag fram emot att få pynta mina 43 kvadrat med gran, pumlor och glitter...massor av ljusslingor och tända ljus.
Jag ska baka Sally-pepparkakor och kanske göra lite julgodis med choklad och nötter...resten kan köpas. Jag är inte så mycket för den traditionella julmaten faktiskt men en skinksmörgås med rödbetssallad och risgrynsgröt med kanel vill jag ha...
Nästa helg börjar jag pynta...som så många andra..va mysigt det ska bli.
 
Idag är det ledig fredag.
 
Fantastiskt skönt!
Ha en skön helg!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0