Lördag kväll

Kulturnatta hela dagen, lyssnat på Mullin Mallin och sett Afrikansa dansare, Generationskören var som vanligt jätteduktiga, fullt ös på scenen. Mängder av duktiga musiker, utställare och ett fantastiskt väder, soligt för det mesta..Glass på Schmeck och pizza på Pronto...en heldag av njutning för alla sinnen..
Avslutade nu min utedag med en promenad i kvällssolen..solen värmer fortfarande och jag mötte cyklister och gående som förmodligen var på väg ner på stan för kvällens utbud i kulturnatta.
Själv drogs jag till slätten, solen och grönskan...det är fantastiskt fint ute nu, den här årstiden är underbar...spirande grönska och allt känns krispigt och fräscht, luften lite småkylig så här på kvällen men med en sol som värmer skönt i ansiktet..











En skön promenad på en grönskande slätt..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0