Jag kunde inte vänta...

Nu är de här...Skumtomtarna...
Jag hade tänkt vänta till december i år. Men tänk vad man kan hitta på ursäkter som gör att man hela tiden hittar undantag till det man bestämt sig för...
Idag när jag fick syn på den första skumtomtepåsen för året så tyckte jag helt plötsligt väldigt mycket synd om mig själv, ansåg direkt att jag behövde tröst och ryckte snabb som blixten åt mig en påse på vägen mot kassan. Snacka om taskig impulskontroll...
Men nu är det gjort....jag har tryckt i mig årets första skumtomtar :-)
Det var gott, jättegott...

Anna
2009-10-27 @ 20:33:38
URL: http://valbranna.blogspot.com

Jag har också syndat... Drack julmust i söndags. Jag har som princip att inte dricka julmust förrän till första advent, men sen dricker jag det som vatten hela december!! Men det var fantastiskt gott!!

kram

a`maria
2009-11-07 @ 22:29:34

skumtomtar.....mums...hotstuff på jobbet...alla kollegor vallfärdar tiil rummet längst till vänster för att få smaka :) Hä ä nå´speciellt ändå :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0