Söndag och helgen är slut...

Synd att helgerna alltid tar slut så fort....det finns ju alltid så mycket man vill hinna med att göra. Man vill vila, ha sovmorgon, hinna umgås med familj och vänner, gå på stan och köpa julklappar....sen har man alla måsten, skriva på uppsatsen, hinna städa, tvätta....ja listan kan göras lång.
Tänk vad bra det då är, att man kan åka iväg en helg och bara känna att man kan ägna sig åt det som känns viktigast just här och nu, skriva på uppsatsen och umgås....det är precis det jag har gjort i helgen och alla andra saker som jag både vill och måste göra får vänta till nästa helg.
Med hopp om en bra vecka...Ha´re gott och snart är det helg igen...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0