Vårdagjämning 2016

Äntligen kan vi säga att det faktiskt är vår även om det här i Umeå idag är mulet och precis runt nollstrecket.. Dagarna blir allt ljusare och energin återvänder i samma takt..
Om några dagar är det påsk och en skön långledighet för min del väntar.. Lediga dagar med lagom aktivitetsnivå och för första gången helt utan påskgodis. Jepp, jag är fortfarande utan onödigt socker. 80 dagar av 100 gjorda. Känns verkligen jättebra!
 
 
 
Maria F
2016-03-28 @ 11:22:06

Så fina bilder du tar :-)

Svar: Tack :-)
Anna-Lena

Maria F
2016-03-28 @ 21:19:04

Är du den Anna-Lena som bodde huset bredvid mig i kvarteret flyttfågeln, som din mamma tyckte passade oss så bra?

Svar: Ja det är ju jag :-)
Anna-Lena




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0