Ljuset

I morse när jag som vanligt släpade mig upp ur sängen för att så småningom ta mig till busshållplatsen för att åka till jobbet, hade jag inte en aning om att jag inom kort skulle få en energikick som i stort sett gjorde hela min dag!

När jag klev av bussen utanför jobbet strax före klockan blev åtta stannade jag av och riktigt kände hur jag fylldes av något oväntat..en glädje, en upprymdhet som jag inte känt på rätt länge. För där..utanför bussen, mitt i byggandet av den nya busscentralen upptäckte jag ljuset. Det var ljust ute och vårkänslorna riktigt sprittade genom kroppen. Äntligen!! Nu kan det bara bli bättre och bättre, för snart är det ljust klockan sex när jag ska kliva upp och allt blir så mycket lättare då...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0