Blåsigt..

Jisses vad det blåser, jag fick trampa för fullt när jag cyklade hem från jobbet...sådana här dagar behöver man ingen extra motion. De senaste dagarna har väderleken verkligen varit omväxlande..sol, regn, mulet, dimmigt, och hela tiden mer eller mindre  blåsigt. Jag bor visserligen vid kusten men det skulle vara skönt om det någon gång kunde få vara vindstilla...men de stunderna är korta här i Umeå. I alla fall denna årstid..
Men det är i alla fall en härlig årstid...trots blåsten...nu exploderar riktigt grönskan därute, björkarna är nästan fullt utslagna, gräsmattorna gröna och det blommar överallt av vårens blommor...häggen har tagit fart och jag såg att grannens bondsyrén också är full av sprickfärdiga knoppar..najs...

Jag längtar till sol och värme, semester och havet...hoppas på många sköna dagar vid Sörmjöle denna sommar.


stranden i Sörmjöle..


Snart sommar och sol..

Men än så är det bara maj och en hel del veckor kvar till semestern.

I morgon är det onsdag och mittiveckan igen...

Ha´re gott :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0