Härliga söndag

Sol varvat med moln, 11 grader varmt. En skön dag. Åkte ut till min favortisvampskog innan dressyrtävlingen och plockade över två liter rödgul trumpetsvamp. Svampen äter vi delvis upp till middagen men det mesta ger jag bort till dagens födelsedagsfirare..istället för en blomma :-)
Johanna tävlade i dag också och så här fina var hon och Chan på banan.


Fina :-)

Ikväll vankas tårta och jag verkar helt ha tappat stinget när det gäller viktväktarna. Jag äter nästan mer när jag ska försöka låta bli...avsaknad av motivation eller??
Jag vet inte jag...kanske det blir bättre när vi flyttat in i huset och jag får annat att tänka på och sysselsätta mig med...
Det är snart dags nu...bara två dagar kvar.

I morgon är det måndag och min enda arbetsdag denna vecka...ledig för flytt minsann :-)

Ha´re gott



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0