187.6 km....

..har jag gått sedan starten den 11 mars. Det är i snitt 13217 steg per dag.
Känner mig rätt nöjd :-)

Idag är det måndag igen och jag börjar längta till semester, sommar, sol och avkoppling. Nu är det ju en bra bit kvar tills dess att semesterveckorna infaller så vilken tur att jag är ledig över påsk. Om lite drygt en vecka är det dags för långledigt...vad jag ska njuta. Inte som Syster Yster kanske som åker till Laos på lördag och får njuta av både ledigt och solvärme...men jag får ju vara långledig. I sex dagar.
Och har vi tur så tittar solen fram och värmer så man kan sätta sig vid husväggen och sola sitt vinterbleka ansikte.
Ikväll händer inget alls. Ska läsa min bok och glutta på Cityakuten på trean...om jag inte somnat i soffan före...
Ha´re gott :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0