Valborgsmässoafton..

..och det känns som om sommaren redan är här. Tjugo grader varmt i skuggan och strålande sol....så härligt skönt. Har varit ute och cyklat och när till och med jag tar av mig jackan redan i april och cyklar i bara tröja...då är det varmt...och nej, jag har inga långkalsonger heller, inte ens tunnstrumpen  :-)  förstår att mina systrar undrar...
Satt en stund i solstolen på gräsmattan..dock inte i bikini ännu, där går gränsen :-) ...drack kaffe och bara njöt...snart så...Sörmjöle...bara en tidsfråga nu känns det som...

Men ikväll blir det Campus och majbrasa...

image53
Utsikt från balkongen...synd bara att det inte går att se hur varmt det är och hur solen skiner

image54
Ser ni knopparna i Rönnen??

Ha en trevlig valborgsmässoafton
Anonym
2008-05-01 @ 11:45:03

Hoppas du hade en trevligt Valborg min vän och får en trevlig första maj oxå.
Ha det bra

Anonym
2008-05-01 @ 23:19:38

Oj, oj!! Är det åldern som gör att du inte fryser om benen?? Eller värmen......! Verkar som om vädret är bättre hos er. Kram//A




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0