Sommartid!

Äntligen sommartid. Nu rasslar det bara till så har vi sommaren här också.
Ute stormar det idag, det är plusgrader och snön smälter till stora vattenpölar..snart är den borta. Tack och lov.
Jag har planterat om min enda tomatplanta och satt citronträdet (det blivande) i en större kruka.. det känns fint att komma i gång lite.
Och snart kommer det att blomstra även på min balkong igen.
 
 
Kolonilottsplanerna är i full gång i tanken. Jag planerar, som jag tidigare skrivit, att täckodla i år...i alla fall börja med det. Det ska bli spännande och jag kommer att förodla hemma så mycket det går på mina fytrtiotre kvadrat :-)
 
Igår var det Earth hour och våffeldagen. Självklart gjorde jag bägge delarna ... Jag åt våfflor med familjen till lunch och satt i mörkret till skenet av några stearinljus under Earth hour. Det kändes fint.
 
Nu är det sköna söndag och vilodag. Så skönt!
Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg
2017-03-26 @ 14:31:06
URL: http://mariaanderzon.se/

Hoppas du har en härlig söndag ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0