Två veckor kvar..

...till semestern. Det känns lite tidigt då sommaren knappt har kommit hit i norr. Men visst, skönt att bli långledig i tre hela veckor. Den fjärde veckan sparar jag till i augusti...min favoritmånad.
Här i Umeå har Häggen precis börjat blomma, allt är senare i år... Men visst börjar det vara grönt och fint även här och värmen har kommit till slut.
Jag har flyttat ut mina plantor på balkongen så jag hoppas verkligen att det inte blir nattfrost.. På kolonilotten har jag gjort klart med sådd och plantering så nu är det bara att vänta tills allt tar sig och börjar växa.

Tänk två veckor kvar till midsommar...sommaren har kommit långt innan den ens kommit igång i år.. Hoppas på en lång och fin höst med värme och sol som kompensation för denna eländiga start.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0