Söndag!

Syrenerna blommar och det är snart midsommar. Grönskan är verkligen som vackrast nu efter en tid av både sol. värme och välbehövligt regn. Framförallt värmen har gjort gott...både för växtligheten och för min egen del. Man tinar liksom upp lite, blir mjukare både i kropp och själ.
Jag har fyra arbetsdagar kvar till min semester. Det känns skönt och välbehövligt att få vara långledig... Planen är återhämtning, motion och trevlig samvaro med vänner och familj...kolonilotten, böcker och kameran...förhoppningsvis stranden vid havet..Så mycket mer än så har jag inte planerat. Jag tänker ta dagarna som de kommer och fylla de med allt eller inget...beroende på väder, vind och humör.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0