Bara bilder...

Jag lovade bilder från Stockholm... varsågoda. Här är ett axplock... 
 
Det är det här jag gillar bäst...lite Venedigkänsla i hus och smala gränder, vackra dörrar och fina färger..
och roliga butiker..
Matställen, pubar och uteserveringar..
Vackra vyer..

Annorlunda transportmedel..
Själv traskade jag dit jag skulle...
 
En fotograf på Söder...
Så mycket vackert...kullersten och fina hus...min kamera gick varm..
Små och stora uteserveringar och en och annan tv-kändis..
Gröna Lund
Ja vad kan jag annat säga än att Stockholm är vackert...
Vi åkte båt till Djurgården och besökte Abba-museet..
...och nästa dag blev det ett besök på Fotografiska
Fantastiska utställningar, vackra foton....
Stockholm levererade och vi hann med en bråkdel... Måste nog dit igen.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0