Sommarlängt!

Så här års börjar den vakna...längtan efter odlingslotten, sommar och blå himmel. Värme. Planerar vad jag ska sätta för fröer, vilka blommor jag vill ha, vilka grönsaker jag ska ha på kolonilotten.. Längtan efter gräs under fötterna, alla dofter och fågelkvitter..
Jag brukar då bläddra igenom alla sommarbilder...för inspiration och njutning för ögat.
 
Vallmo
 
Hallon
Kamomill
Solvarma jordgubbar
och massor av arbete såklart...men det hör liksom till och är roligt det med..
Starka färger, sommar sol och värme...snart, rätt snart är vi ju faktiskt där.
Men än är det januari, temperaturen ute ligger runt 6-7 minusgrader och det verkar som om solen tänker titta fram.
 
Jag ska dricka lite mer kaffe sen är det dags att fundera på vad denna lediga fredag ska få bjuda på.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0