Snö!

Vy från balkongen. Det är snöyra och jag har inte varit ut idag.. Det tar liksom emot lite..att gå ut i kylan och blåsten och få snö i ansiktet..frysa..
Och jag som har längtat lite...längtat efter lite vitt på backen, frostnupna buskar och träd..att kunna fotografera och få sådana där krispigt vackra vinterbilder..
Men inte idag..
Idag lockar soffan och filten lite mer...en ny bok av Anna Gavalda och tända ljus och en kopp te eller kanske kaffe med en kanelbulle...
Myslördag...och ikväll Så mycket bättre där Kleerup är värd och sen ett nytt avsnitt Downton Abbey
Bara vara, här och nu och få blunda en stund med ögon och öron från all annan verklighet vi lever i just nu...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0