Spirande..

Det tog precis en vecka tills det började spira i en av mina krukor. Basilikan blev först..
Utomhus är det trist snöslaskväder...det växlar hela tiden mellan snö och regn och det blåser nästan stormbyar mellan husen. Sköna söndag har jag tillbringat inomhus hela dagen, rensat och pysslat och emellanåt läst...rätt skönt med en inomhusdag efter några dagar av rätt mycket aktivitet. För att vara jag alltså..
Helgen gick som vanligt alldeles för fort...nu väntar åter en arbetsvecka innan påsken gör sitt intåg.
Påskhelgen tillbringar jag på landsbygden, med hönor och tupp...och ett och annat påskägg. Kanske blir det en färd till Blåkulla också...man vet aldrig :-)
 
Påsktuppen
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0