Cykeltur

Efter middagen cyklade jag iväg ut på slätten, det var så fint väder att inte ens mitt lata jag kunde motivera mig till att välja soffläge även om trötta kroppen hade uppskattat det. Väl ute så ångrade jag mig inte en sekund...
 
Solen sken och det var riktigt varmt även om temperaturen inte riktigt är värdig en högsommareftermiddag
Inte utan min cykel...
Ni vet väl att kor är riktigt nyfikna av sig...de här närmade sig i språngmarsch när jag ställde mig vid stängslet och pratade.. Rätt trivsam pratstund hade vi...även om det var jag som fick sköta snacket. Fast det är jag ju van vid :-)
De ville även visa upp sig...och vissa mer än andra.
Jag gillar verkligen kor...trivsamma och söta, så här på avstånd i alla fall. Trivsamt att få träffa på så nära stan..
Klöverblom
 
Tistel
 
Ja här skulle jag kunna sitta och lägga upp mer bilder men jag tror det får räcka för ikväll. I morgon är det onsdag och det närmar sig nu...min semester del 2. Det känns fint.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0