Förändringens tidevarv

Mitt i högsommarvärmen tog jag mitt pick och pack och lämnade storstan och flyttade till det vackra röda huset vid älven..
För ett liv på landet med min sambo...två hundar och så Sally såklart, som glatt skuttar omkring i högt gräs, djupa diken och fångar råttor på löpande band..
Ett nytt liv, livskvalité, glädje, kärlek...massor av natur.. skogen, trädgården,  blommor, växtlighet, bär, frukt, odling, möjligheter...nedan bilder från året som gått..
 
Högsommar

 
Sensommar
Höst
 
 
 
 
Vackra Vindelälven i höstskrud..alldeles utanför köksfönstret
Sista rosen
Frost i pallkragen
Vinterbesök i trädgården..
 
Vinter och kyla..
 

Bilder från 2013.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0