Snart åker vi...

Veckorna har gått fort och det som i januari kändes rätt avlägset närmar sig nu med stormsteg... Italien...min och Johannas resa...en vecka kvar..nästa torsdag bär det iväg.. först med tåg sen buss...hela vägen ner..
Känns fint..
Vi får verkligen se mycket på vägen ner...genom nästan hela Sverige ska vi resa innan vi kan ansluta till bussen från Öresundsterminalen som sen tar oss till Riva del Garda, Gardasjön...
Mellan Umeå och Malmö är det ca 125 mil...sen är det 145 kvar till Gardasjön...ibland kan man önska att Sverige vore lite mindre avlångt... Fast det ska bli roligt..känner mig förväntansfull och glad.
Tänk vad mycket bilder jag ska ta...kamerorna ska med såklart..och jag hoppas jag ska få möjlighet att skriva här på bloggen, kanske lägga ut bilder så jag kan få dela med mig av allt det vackra.. 
 
Idag efter jobbet åkte jag till kolonilotten, kände pressen att i alla fall sätta ner potatisen i backen innan Italienresan. Det blev en hel del annat gjort också, satte fröer och grävde bort mina lavendelplantor som tyvärr inte överlevt vintern...kändes trist men jag får göra ett nytt försök och täcka över dem bättre inför nästa vinter.
Det var så fint...alltid lika rogivande att vara där ute..
I morgon är det fredag..igen..en skön helg väntar. Hoppas på sol och vackert väder.
 
 
Du vet vem...
2013-05-24 @ 20:56:30

Lo sapevate che non si pu`o paxa posto in autobus.......

Svar: Tur jag har appen... ;-)
Anna-Lena

Lilla jag..
2013-05-24 @ 22:46:41

Lo sapevate che non si può paxa posto in autobus...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0