Soliga kalla lördag!

I morse var det nästan tjugo minusgrader här i Umeå...jisses...hoppas det är sista köldknäppen och att det snart vänder och blir vår på riktigt.. När jag var ute och promenerade hade temperaturen stigit något och nu är det endast åtta minus. Nere vid strandpromenaden var det skönt och vindstilla...solen värmde gott och det gick bra att sitta och sola ansiktet en stund. Mycket folk i rörelse som alltid dessa vackra dagar..
k
Änderna kurade i snödrivorna.
 
 
Sköna lördag kan man säga.. Ikväll väntar finalen i Mello, jag vet inte vem jag håller på faktiskt...Louise Hoffsten kanske eftersom hennes låt är bra och hon är enda tjejen.. men det är inte riktigt en låt som skulle platsa i Eurovision.. Fast vad passar där egentligen? Yohio sticker ut på sitt sätt och skulle kanske ha en chans.. Nä jag tror jag lugnt bara sitter framför tv`n och lyssnar på bidragen och överlåter åt andra att slänga ut en massa pengar på att rösta. För fel låt brukar ju ändå vinna :-)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0