Lördag

Bild från förra helgen.
Idag har det varit riktigt aprilväder...moln sol och en hagelskur..men plusgrader och det är ju skönt. Nästan all snö är borta, bara några skitiga högar här och där som tar lite längre tid på sig då de är fulla av grus och dynga..
Gården är sopad och jag cyklar istället för att ta bussen..krokus och påskliljor i rabatten och snart kan man sitta ute igen med en kopp kaffe på uteplatsen.
 
OCH...nu är det bara drygt en månad till vi påbörjar resan till Italien...längtar.. längtar..
I morgon är det söndag, jag hoppas på sol såklart...morgonkaffe ute på balkongen är inte dumt alls och ger en försmak av sommaren.. Håller tummen för det!!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0