Storm

Efter en tid av firande känns det skönt med en ledig helg :-) Jag har haft det så kul de senaste veckorna..tårtor och bakelser, middagar och tantfest..att det var så roligt att fylla femtio anade jag inte innan..
Nu är det fredag och jag har hela helgen framför mig..nu kommer det att vilas i soffan och tittas på tv...läsa lite böcker och njuta av första advent. Har redan tänt adventsstakarna och plockat fram några små tomtar..det är ju nu man ska börja bygga upp lite julstämning. Vädret gör sitt bästa idag också för att få fram vinterkänslan...det snöar och stormar och kylan kommer med stormsteg. Burr..
Men jag ska inte klaga så länge jag kan sitta inomhus :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0