Balkongliv

Känns rätt ok med att återgå till att endast ha en balkong, framförallt när balkongen är rätt stor och har en fin utsikt över en grönskande innergård. Idag fick mina plantor komma ut för att härdas, tur jag inte har behållt så många då det är lite bökigt att så här i början ta in dom nattetid. Men till och med 10 juni får de stå inne på nätterna...järnätterna vill jag undvika.
Sköna söndag blev en helt fantastisk dag, solen skiner från en klarblå himmel och det var så skönt att sitta på balkongen tills dess att solen försvann till baksidan av huset. Nu känns det lite luftkallt i skuggan men i solen är det varmt och skönt.

Ikväll hänger jag med dotter och häst till nya stallet i Kvarnlund. Nexus flyttar dit idag och i väntan på sommarbete får han bo med de andra hästarna i stallet. Nya kompisar, nya äventyr...och närmare mattes hus.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0