Regn och bara regn..

Vilken trist sommar, det är mulet och kallt och den värme vi hade några dagar vid midsommar kan liksom inte kompensera resten längre.. Temperaturen kommer sällan upp över femton grader och på kvällar och nätter är det kallt..jag vill inte ens ha öppet balkongdörren. Annars är det bästa jag vet på sommaren att sova för öppet fönster, frisk nattluft är så skön att sova i. Men nu känns det bara kallt..
Jag har ännu inte börjat min semester...har två veckor kvar att jobba. Lyckost mig...kanske hinner sommaren komma innan dess? För hur ska det bli till vintern om vi inte ges möjlighet att samla på oss värme sol och energi...det här vädret tar vår energi...det ger ingenting..

Trist.

Har försökt några dagar att lägga in bilder här på bloggen men inte ens det fungerar längre..

Kanske det beror på vädret det med..

Skönt med torsdag i alla fall...nu har jag hela långa helgen framför mig och jag hoppas verkligen att solen får lysa imorgon. Vi ska jobba i trädgården i huset på landet och då skulle det vara skönt med sol och värme..
Tar i alla fall kameran med mig och hoppas kunna lägga in nya bilder snart.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0