Mittiveckan onsdag

Vilket väder, rena aprilstuket! I helgen full snöstorm, igår strålande sol från klarblå himmel och plusgrader, idag snöyra igen...april april..i februari! Undrar hur det ska bli i morgon...soligt hoppas jag!

Snart är denna vecka gjord och vi har nu kommit in en bra bit på 2012. Slutet av februari...veckorna bara rusar fram känns det som. Jag som nu tänkt försöka vara lite mer här och nu hinner knappt med...humöret hoppar upp och ner lika mycket som väderleken, kanske finns det ett samband? Eller är det ålder och hormonerna? Ja, vad vet jag...det är bara att gilla läget och försöka hänga med..

Igår beställde jag i alla fall fröer på nätet...så praktiskt och vad mycket roligt det finns...flera olika sorter av tomater, stora och små, buskiga och rankor...två olika sorter av vardera morot och rödbeta, kapkrusbär och sallad..minns inte allt jag petade i varukorgen. Men det blev inte dyrt och det var heller inget impulsköp utan väl planerat..eller jo...visst blev de olika sorterna lite på impuls...bara för att det kändes så inspirerande. Tänk vad fint det ska bli både på kolonilotten och på framsidan utanför köket..Tomaterna ska få vara här hemma..i krukor. Längtar efter att få sätta igång...

Med hopp om solsken och plusgrader i morgon! Ha´re gott :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0