Äntligen! Silversmide - fortsättmingen..

Ikväll vae det start på min efterlängtade kurs i silversmide. Har bokat in mig så jag har hela höstterminen bokad..14 måndagkvällar sitter jag där och sågar, filar, hamrar och pillrar på med mina smycken. Det var så roligt att börja igen och flera av de som gick kursen med mig förra terminen var på plats även nu...plus några till.
Mitt första smycke för terminen blir ett armband. Idag kändes det som jag aldrig någonsin hade gjort detta förut och mycket jäklades...men från och med nu kan det bara bli bättre..så tänker jag. Någon bild blir det inte idag..får komma längre fram när jag har något mer än en oputsad silverplatta att visa upp :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0