Pizza och palt

Visst är det härligt när man slipper laga sin egen middag! Igår blev det pizza på bästa pizzeria Pronto med Johanna och idag hemlagad palt hos syrran. Nice! Kan lätt bli en vana :-)

Utomhus har vi ikväll haft någon form av konstig tropisk värme..18 grader varmt blev det helt plötsligt...kvällsluften var alldeles ljuvligt ljummen och sådär lite fuktigt tropisk. Skönt men kanske inte helt överensstämmande med årstiden.

Arbetsveckan är slut för denna gång och i morgon är jag ledig...åker då till fina Nexus för lite stalltjänst och mys, ska försöka komma ihåg kameran och ta lite bilder..måste passa på när jag får vara ute i dagsljuset. Hösten ger så fina färger och det är alltid roligt att fotografera..



Här äter vi också...jag och syrran. På västkusten 1967.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0