Loppisfynd

Åhh va skoj det är med loppisar :-)

Det var loppis på travet idag och vi åkte dit med en förväntan om att fynda och vi blev inte besvikna. Åtta fina glasassietter i en ljusblå färg, en bonbonjär i glas samt ett gult glasfat eller kanske hellre skål pga sin lätt böjda form...


mina loppisfynd..

Johanna köpte gardiner till både kök och vardagsrum...fina från 70-talet...återvinning i bästa kvalite..behövs bara fixas till lite i sömmarna..och en kaffeservis i tolv delar....smycken...ostkupa i glas...skålar...ja, jag minns nog inte allt. men roligt var det och billigt dessutom..

Nu har vi ätit middag och det är soffläge..ikväll blir det Solsidan och kanske en film...imorgon är det måndag och en ny arbetsvecka väntar.

Ha´re gott



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0