Slut på semestern

Två veckor har gått och på måndag börjar jag jobba igen. Känns helt ok, jag tror att de här två veckorna var precis det jag behövde för att få energi till hösten och vintern. jag har sovit och slöat mig fram, gjort bara sådant som fallit mig in för dagen. Vissa dagar har varit fyllda av aktivitet..vissa har jag inte gjort något alls. Det sistnämnda har nog faktiskt varit i majoritet....jag har fattat beslut som rör framtiden och mitt välbefinnande även om det innebär ytterligare jobb innan allt är klart, men det innebar ett lugn jag inte haft på ett tag nu..
Jag har tyvärr inte engagerat mig på kolonilotten som jag hade tänkt mig dessa veckor men den finns ju kvar och det arbete som återstår där nu är väl egentligen mest höststädning inför nästa vår...en perfekt helgsysselsättning famöver om vädret tillåter.


Idag är det fredag och det har regnat hela natten, ute är det blött och mulet, 16 grader och mer regn är utlovat. Bra för höstsvampen..

Anna
2011-08-26 @ 22:05:55

Kram till dig!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0