Fredag kväll och Idol

Så här långt in på kvällen har Olle gjort det klart bästa framträdandet...skulle faktiskt vara roligt att få se honom i finalen på Globen..
Jag har hela tiden trott på Linnea eller Jay som vinnare av Idol 2010 men jag är inte så säker på det längre...just nu tror jag Olle ligger mycket bra till....

För övrigt har dagen bestått av snöskottning, tvätt och städning. Till och med adventspynt hanns med....det blev så fint, jag tycker verkligen om det här med advent...ljus i alla former, röda gardiner och nya kuddar i soffan...dukar och några adventstomtar som får hänga i köksfönstret tillsammans med min fina röda ljuslukta från Indiska..



Ljuslykta i trappen

Mer snö ska det visst bli imorgon plus ännu kallare....det verkar bli som det spås om...en riktig vargavinter...huvva.

Nä nu får det bli mer Idol, dags för andra sångomgången :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0