Lugn natt

Mina farhågor till trots...det blev en ganska lugn natt på Fysikgränd. Låg vaken och lyssnade till skratt,  musik och basdunk några timmar sen somnade jag och sov sött. Vaknade inte helt utvilad kanske men det beror nog snarare på mig själv än på musiken från Fysikgränd...
Ute har det klarnat upp lite dvs slutat regna...hoppas det får vara uppehåll nu under dagen i alla fall.
I morgon är det dressyrtävling på SURF och Johanna tävlar med Chan. Ska bli jättekul att se och då hoppas jag att vädrets makter är goda. Det är utomhustävling och inte så skoj om regnet öser ner.
Nu ska jag iväg och köpa en ny koja till Kisse Månson....vi köpte en igår på ÖB och misstog oss helt på storleken....





ganska trångt...det är ju en fördel om hela katten ryms inuti :-)


Med hopp om en bra dag, ha´re gott!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0