Räknar steg igen..

Har registrerat mig på Hälsa2020.se, en tävling eller vad man kan kalla det...utmaning kanske är ett bättre ord. För bättre hälsa i västerbotten....och för mig själv också givetvis.
Försöker hålla mig igång med promenader men ibland går det så trögt...var ju förra våren med i Tappa-trampet och tänkte att det här skulle få igång min motivation lite.
Jag gör i alla fall ett försök.
Startade som sagt igår och ska nu promenadvägen traska Västerbotten runt. Start och mål UMEÅ.
Ska bli kul att se hur lång tid det kommer att ta :-)

För övrigt räknar jag också dagar....antalet dagar kvar att jobba innan semester är 9...jisses vad jag längtar till långledighet, lata dagar på stranden, sovmorgnar, långfrukost...göra roliga saker...umgås...listan kan göras lång.   Men viktigast av allt är att få bara vara...inga måsten...endast vila och återhämtning...promenader förstås...så jag tar mig runt västerbotten..

Har bara en dag kvar att jobba denna vecka...sen ledigt tre dagar. Är det sol och värme på fredag blir det Sörmjölepremiär. Då packar vi väskan med filt och solkräm, tidningar, pastasallad och kaffe...sen är man redo för många sköna timmar på stranden vid havet....

Ha´re gott :-)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0