Söndagspromenad

Nog för att jag är trött på vintern och all snö....men det finns dagar som denna då allt är så vackert. Strålande solsken från klarblå himmel...nästan vindstilla och endast ett par tre minusgrader ute. Helt perfekt väder för en långpromenad tillsammans med kameran.


Umeälven



Längs strandpromenaden...








Nya delen av Öbacka växer fram..




Skuggor..


Snösmältning på svingen-räcket..ser ni vattendroppen..vårtecken :-)


Änderna har det gott idag...






Övervintrad blomplantering..





Sköna söndag har börjat bra, solsken och lite vårkänsla fick jag på min promenad...

Ha´re gott :-)
Anna
2010-02-07 @ 21:11:41
URL: http://valbranna.blogspot.com

Vilka vackra bilder du tar! Önskade att jag tog mig tid att ta såna med! Men vi har lekt i snön hela dagen istället. Grävt snögrottor och åkt skoter!

kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0