Katten är redo..

Så här såg det ut idag när vi kom hem...katten har lagt sig i transportburen...ligger där än faktiskt...undrar om han är redo för flytt eller rädd att bli lämnad kvar? Söt är han i alla fall :-)



Fina katten Månson

Denna måndag gick ovanligt fort, roligt att träffa alla som återkom från semestern. Mycket surr och prat om sommaren som varit. Nu är nästan hela styrkan samlad och allt känns som vanligt igen. Jag börjar redan planera nästa ledighet med start på torsdag, då går ju första flytten...då vi och katten flyttar ner på stan några veckor :-) 

Känns skönt att slippa leva i kartonger och säckar ett tag.... Och som jag sagt tidigare...den som väntar på något gott :-)

Hej hopp!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0