Nöjd

Nu är jag ledig igen....fyra dagar hägrar framöver....och jag ska njuta av varje stund.
Nypermanentad är jag och faktiskt nöjd över mina lockar...ovanlig känsla  när det gäller håret :-) framförallt nypermanentat hår som brukar vara frissigt och småkrulligt första veckorna. Men icke, mina lockar är fina och jag ger en eloge till min frissa.
Förutom lediga dagar är jag också med bil i fjorton dagar...jippie...nu kan jag storhandla och slippa hänga kassar på cykeln så den bångnar....jag kan ta mig till svampskogen som ligger längre bort än cykelavstånd :-) listan kan göras lång.

Sen en till bra sak...ikväll börjar Grey´s anatomy :-)     Äntligen!

Ha´re gott :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0