Sköna söndag

Min ledighet lider mot sitt slut...
Efter fem lediga dagar som kändes oändligt långa i början inser jag till min förvåning att det är måndag i morgon och arbetsdag. Vad fort dagarna gick.
Men, ledigheten har varit välgörande och även om det känns lite motigt att det är måndag så snart igen så återkommer jag till vardagen förhoppningsvis med ny energi...
Men visst känns det som att man behöver långsemester nu. Efter nästan ett helt år av arbetsinsatser behöver kropp och knopp få välförtjänt vila.

Jag är förresten i mål i Tappatrampet. Det tog mig 69 dagar att traska de 605 kilometer det är mellan Malmö och Prag. Känner mig nöjd över att det är gjort och jag fortsätter att använda mig av stegräknaren. Kan vara en sporre till att fortsätta traska även om jag för min del mest cyklar pga min hälseneinflammation. men jag rör på mig...och det är ju vitsen med det hela.

Här har solen just gått i moln och ytterligare en regnskur rensar upp bland pollen och damm, polisen har rensat upp på gatorna efter rånförsöket i morse och själv ska jag snart rensa räkor :-)
Det blir räkmacka med massor av räkor, sallad och skagenröra till middag. Gott va!!

Med hopp om sol och värme.
Ha´re gott :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0