Sol och snö

Det kändes lite bättre efter en god natts sömn men pigg är jag inte....eller snarare lat. Men eftersom solen sken på förmiddagen så tog jag en promenad till Strömpilen, köpte lite godis och traskade sen hem i snöyra :-)
Så nu har jag med gott samvete legat på soffan och käkat godis, läst en bra bok och kommer ikväll att fortsätta den inslagna banan med soffläge fast flyttar uppmärksamheten från bok till tv.
Fast bara till halvnio.
Då ska alla lampor släckas en timme och jag antar att det även gäller tv´n......
Allt för klimatet. Det är bra och jag hoppas det gör någon nytta. Kanske väcker det en tanke eller två hos oss människor.... För att värna om miljön är viktigt och det måste börjas i någon ände...och ikväll hoppas jag att så många som möjligt är klimatsmarta och släcker sina lampor....

Ha en trevlig lördag :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0