Söndag och vilodag

Vilken värme, vilken sol. Helt fantastiskt helgväder. Har idag varit ledig från städning och andra bestyr och bara tagit det lugnt. Cyklade ut till Strömpilen och köpte två liter solvarma svenska jordgubbar som vi åt tillsammans med halvsmält gammaldags vaniljglass. Gissa om det var gott!!
Har legat i vilstolen under björken på gården och fått så där lagom med sol på min bleka lekamen...att ligga och sola på gräsmattan inne i stan är ingen hit kan jag säga men under björken var det helt perfekt...
Det varma och soliga vädret ska visst hålla i sig framöver. Det är bra...för även om jag jobbar så känns det betydligt roligare att cykla till och från jobbet i sol än i regn. Hoppas bara att min semester blir lika solig och varm...om tre veckor alltså :-)


Jordgubbar

Sol ute sol inne, sol i hjärta sol i sinne :-)

Med hopp om en bra vecka...
Ha´re gott




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0