Juli..

...är snart slut. Bara några dagar kvar. Läste i tidningarna häromdan att vi har haft den regnigaste juli på femtio år...
Tror jag det...
Men idag lyser solen och det är väl skönt....varmt är det också, omkring tjugo grader...
Hoppas augusti blir fin. Jag har två veckor kvar av min semester och det skulle vara skönt med någon soldag på stranden i alla fall. Sen börjar det vara dags att ge sig ut i svampskogen. Har hört att det ska finnas både kantareller och karl-johan färdiga att plocka nu.
Men först vill jag bli kvitt både migrän och halsont.

Ha´re gott i sommarvärmen :-)
Anonym
2009-08-01 @ 01:36:34

Lycka till med halsen, migränen, svampen och semestern.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0