Söndag igen..

Vaknar utvilad, det är gråmulet och lite snöigt ute. På radion varnar de för underkylt regn på vägarna runt Umeå. Knepigt att det kan regna när det är fyra minusgrader ute...men det kanske är lokalt.
Igår åkte team Magnus ut från körslaget...och det var väl helt ok tycker jag eftersom jag hade satt min röst på team Hanna. Jag tycker att dom är bra och igår sjöng de ju ur musikalen Hair som är en av mina favoriter..filmen alltså...kommer ni ihåg när Treat Williams dansade på bordet.....  ;-)
Lördagskvällen avslutades med film. Jag såg "Eternal sunshine of the spotless mind" med Kate Winslet och Jim Carrey, vilken bra film..lite annorlunda men helt klart bra. Jim Carrey är i vanliga fall inte en av mina favoritskådespelare men i denna film visade han en helt annorlunda karaktär än vad han brukar spela..
Idag blir det inte så mycket gjort, ska traska en sväng i snöyran och sen äta en god middag i gott sällskap. I morgon är det måndag och åter en ny arbetsvecka väntar...har lite att ta igen efter min missade torsdag men det ska nog ordna sig...
Ha`re gott :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0