Fredag

Migränen har släppt, lika skönt varenda gång :-)
Sen har jag varit en sväng på stan idag och kollat in de sista reavarorna....hittade ingenting... Kanske jag inte riktigt hade motivation till att shoppa idag men det var ju kul att strosa runt en stund i vimlet. Köpte i alla fall en bok till en vän och lite annat nödvändigt smått o gott...
Middag åts ikväll på "lokal" där maten var god och sällskapet det bästa :-)
Resten av kvällen kommer jag att tillbringa i soffan, gluttandes på tv. Just nu pågår Lets dance i bakgrunden men jag tror faktiskt jag ska leta reda på någon film istället...
Kisse skuttar runt och jagar sin råtta för fullt och lär nog fortsätta ett tag till med det, sen hoppas jag att han gör mig sällskap i soffan...
Apropå film....jag såg filmen Tillsammans är man mindre ensam med Audrey Tauto i huvudrollen...filmen är gjord efter boken med samma namn skriven av Anna Gavalda. Boken är givetvis mycket bättre, mer innehållsrik men filmen är helt klart sevärd, en fin berättelse som kretsar runt fyra personer under ett år i Paris...se den!
För övrigt önskar jag trevlig helg
Ha´re gott :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0