Vilken dag

Solen fortsätter att skina, det är runt noll grader och fantastiskt skönt att äntligen kunna vara ute och traska och känna att man bara vill fortsätta att gå....
Vilken perfekt ledig dag...

Nackdelen med vårsolen är att man helt plötsligt inser att trots dammsugning och dammtorkning så ser hela lägenheten ostädad ut. Solen fångar upp varenda dammkorn som flyger omkring i luften och för att inte nämna mina fönster...har jag någonsin torkat dom? Det ser inte ut så i alla fall.
Tur jag har persienner :-)
För än så måste vårstädningen vänta, det går ju inte att torka fönster förrän all snö försvunnit och det torkat upp på parkering och gård så att sopmaskinen fått sopa upp all sand som slängts ut under vintern.

Men visst längtar jag. Till våren alltså.
Ikväll blir det Sommer på tv. Grey´s får vänta till söndagsreprisen.

Ha´re gott :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0