Cykeltur

Tog idag fram min cykel. Då började det att snöa. Typiskt va! Fast jag hann cykla till affären och nästan hem innan snön rikigt öste ner...
Undrar om det slutar snöa om jag ställer tillbaka cykeln i förrådet.....
Ähh....det är ju april och då är det sådant här väder...oavsett  om jag har cykeln framme eller inte..men, man kan inte låta bli att undra...
Imorgon är det måndag.
Två arbetsdagar och sen långledig.
Ha´re gott

syster i laos
2009-04-06 @ 10:44:48

Hej syster!

Framme i laos och det är varmt och skönt. jag och dottern har nu tagit resans första massage...

Ha en skön påsk



Kram

Anna-Lena
2009-04-06 @ 21:55:45

Hej

Låter härligt!!

Ha en riktigt trevlig påsk ni med.

Kramar :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0