Regn bara regn...

...heter en av Eva Eastwoods sånger från skivan "En ny stil i stan"

Den fick mig att börja gråta...

Så nu är jag där igen...snart dags för en vecka av instabilitet, migrän och godisätande. Var idag på Coop och där hade de lösviktsgodis för 4.90 hg....vilken tur. Köpte ett halvt kilo som jag förmodligen kommer att frossa i mig denna lördagkväll...

Var även en sväng på den nya affären D&D...har glömt vad förkortningen står för....ligger i alla fall ovanför Sporthuset. Mycket kläder, men dyra kläder = inget för mig alltså. Var nära att köpa en ny fleesetröja på Sporthuset men där var kön alldeles för lång och så köpsugen var jag faktiskt inte...

Tänker inte berätta vart jag åt lunch, det räcker med att ni vet vad jag ska stoppa i mig under kvällen :-)

Ja, får väl önska alla en trevlig lördagkväll då....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0