Söndag kväll..

Det blev inte som jag trodde. Det blev Loulou från Burträsk som åkte ut från Idol i fredags...synd, hon var duktig. 

Jag har haft en bra helg. Både lördag och söndag blev fina dagar i mitt tycke...i morse var det extra härligt med en timma till godo...skönt med sovmorgon...och att bara få vara :-)

Men nu börjar det som alltid följer med vinter och sommartid....en tid av "egentligen är klockan si eller så, inte underligt att jag är trött...piggg....hungrig" etc etc...

 Ni förstår vad jag menar...tur att man vänjer sig efter någon vecka, annars skulle det bli helt olidligt....

Och varför infördes sommartiden egentligen? Var det verkligen för kornas skull? Eller....?

Ikväll tänker jag titta på "Glöm ej bort att älska varandra" en dokumentär om tvångssyndrom (OCD) .....

I morgon är det måndag...igen :-)

Ha´re gott

Miss Mary of sweden
2008-10-26 @ 23:27:35

Jag är en ko-människa.Är kobent,bångstyrig,äter långsamt & tuggar väl(idisslar)har koögon,skuttar glatt över lägdorna på sommar´n & pratar&skrattar högt när jag är på topp(råmar)Därför äré bra att klockan ställs fram&tillbaka,vår&höst så att "vi" alltid har bästa förutsättningar att vara i vårt esse :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0